I Miss You | Short Film

I Miss You | Short Film



"موسيقى" مرحبا أعلم أننا لم نرى بعضنا البعض لم نكلم بعضنا البعض منذ فترة لكنني أريدك ان تعلمي أنني كنت أفكر كثيراً هذه المدة و… أريدك أن تعلمي انني اشتقتُ لكِ ليس أنني نادماً على ما حصل أو أريد أن أراك مجدداً أنا فقط… اشتقتُ لكِ أنا فقط… اشتقتُ لكِ انه لمن الغريب التفكير بأن شخصاً عرفته أكثر من نفسي… اصبح الآن غريباً لم أعرفه قط… أن بعض الأيام تمر بأكملها من غير أن أفكرَ بكِ معظم الأحيان… أجبرُ نفسي على النسيان لأن النسيان يجعلُ الأمرَ اسهلَ علي… ثم أعثرُ على شيء… صورةً… هديةً… رسائل الحب الغبية التي تبادلناها… و… تموج علي خسائري بأكملها… جزءً مني يريد روأيتكِ مجدداً… معانقتكِ مجدداً… تقبيلكِ مجدداً… لكن كل تلكَ المشاعر تتحولُ إلى أفكاراً فارغة… والآن عندما أنظرُ إلى الخلف… عندما أتذكر أن الحب ليس دائماً كما يبدو… من السهل جداً النسيان… لكنَ هذا ليس ندماً كان لدينا أسبابنا لنهايتهِ و ما كان لتكون تلكَ الأسباب أكثرَ إقناعاً و لكن في البداية… لم نحتاج أية أسباب للوقوع في الحب نحن فقط فعلنا… الأسباب جاءت في النهاية… و منذ ذلك , كل شيء أصبح عن الأسباب… وهذا جيداً… ذلك يعني أنني في يوماً ما سأجد شخصاً لن أجبر على توديعه و لكن… جزءً مني يشتاق لأن يحب شخصاً و لأن يحب بنفس الطريقة هذا كل ما أطلب… أظن ما أحاول قوله هو… أتمنى أن يكون كل شيئاً جيداً لكي… أتمنى أن كل شيء على أحسن حال… أتمنى أن كل شيء على أحسن حال… أتمنى أن تكوني قد وجدتِ حباً- يكون كل ما لم يكن عليه حبنا… لكن جزءً صغيراً مني يتمنى أنكِ تذكرين شعور- ما قبل الأسباب… و أنك اشتقتِ لي… أيضاً.

44 thoughts on “I Miss You | Short Film

  1. I watched this video to get a better understanding of how my friend is feeling after his break up. Now I feel miserable for him AND I'm even more terrified of ever being in a relationship. Thanks, YouTube

  2. That is exactly how I feel… it has been 7 Months now…

    I hope you're doing well.

    Much Love to you

    ~Your Unkown Lover

    …I Miss you Mercedes.

    27.10.2017 – 12.01.2019

  3. My ex sent me this over a year ago and everytime she messages me this is what I think about it kills me everytime

  4. All the comments are so sad to read. This film could really have been written by me, you know, if I was younger and better looking.
    I spent 5 years with the closest thing to a soul mate I'll ever have but those damn reasons were there and I watched her walk out our front door and drive away. Yeah, of course it's sad in a way but we did what was right for us both and our lives moved on. She's married and has a son, I've got a beautiful little girl and another failed relationship under my belt. yeah, I miss her but I don't miss it. You know what though? I'm ok with that, there's a whole other world out there and who knows what it has in store for us? I
    Live for what today could be, not for what yesterday was. 😘

  5. Just seeing your ex with someone else just brings you a thought , “What does he have that I don’t?” “What did I do?” “Why did it come to this.”

  6. as soon as the film started i thought the first person that showed on screen looked familiar and that's because he plays harry in the society .

  7. If you’re reading this i want to let you know that someday you’re gonna find love and you’ll be loved or you already are. Things will get better

  8. Lol i watched this like 2 yeara ago and thought he was so gorgeous. 2 years later, i knew that harry from society looked familiar!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *